subota, 2. prosinca 2017.

45. Što zračiš - to privlačiš!

Vjerujem da smo jedni drugima ogledalo.

I da u naš život privlačimo ljude koji nam daju čistu sliku o nama.
Nekad nam se ta slika svidi, a nekad ne želimo vidjeti šta nam pokazuje.
Kada sam odlučila biti vidljiva, izložiti se, ne skrivati se iza svojih uspjeha i ponosno istaći koliko vrijedim, prva lekcija koju sam trebala naučiti jeste da izaberem koga ću na taj način izgubiti.

Dragi moji, kako ta lekcija boli! Postalo mi je jasno zbog čega mnogi ljudi biraju ostati u zoni komfora i biraju i dalje se skrivati!
I postalo mi je jasno zbog čega im iznenada smeta moja vidljivost. Podsjeća ih na ono što mogu napraviti, a ne usude se!

U početku bi me jako zabolila svaka povratna informacija poput komentara ispod facebook objave ili mailchimp izvještaj o onima koji smatraju moje mailove pretjeranim.
Posebno bi me zabolilo kada dođe od ljudi koji su mi dragi. Pitala sam se zar ih ne raduje moj uspjeh?

A onda sam naučila najvažniju stvar: moram naučiti koga želim izgubiti da bih dobila onoga koga želim!
Prihvatiti da ljudi koji su mi bili veoma važni nisu više dio mog "plemena" i to mjesto ustupiti nekom ko jeste.
I prihvatiti to kao potpuno prirodnu stvar!
Nakon početne neugode zbog gubitka, nakon suza zbog ljudi koji su odabrali izaći iz mog plemena (ili koje sam ja odabrala izgubiti), nakon što sam prestala biti iznenađena povratnim informacijama koje mi se ne sviđaju...
Osjetila sam šta znači biti odvezana od tuđih očekivanja.
Osjetila sam šta znači biti slobodna odabrati ko će činiti moje "pleme".
Osjetila sam šta znači biti okružena svojim ljudima!
I taj osjećaj, to saznanje, želim podijeliti sa vama koji ste dio mog plemena!

Zbog mailova koje sada dobijam, poput:

"Draga Azra,
Toliko si me inspirisala, ispisala sam 3 lista zabilješki i jednostavno upijam sve što kažeš. Tako se radujem početku da ti ne mogu riječima opisati. Već osjećam napredak i promjenu tako da sam puna elana. Hvala ti do neba za sve." - Ajla Mulalić.

Zbog toga jer me moji ljudi prepoznaju i što sada privlačim ono što uistinu zračim!
Jer ja vjerujem da se znanje množi kada se dijeli! I želim s vama podijeliti što više! Zato mnogo pažnje posvećujem kreiranju programa koji će vam koristiti u različitim segmentima.

Želim da i vi naučite kako se odvezati od tuđih očekivanja i naučiti koga želite izgubiti da biste dobili svoje ljude! Želim da prepoznate i eliminirate strahove koje vas drže u klopci, stvarajući vam uvjerenje da vrijedite samo ako vas drugi potvrđuju.
Želim da prestanete pratiti druge i počnete pratiti sebe!

Voli vas Azra!

Nema komentara:

Objavi komentar