subota, 2. prosinca 2017.

46. Cijena? U inbox!

Kako vi reagirate kada na pitanje koliko košta nečiji proizvod ili usluga dobijete odgovor poput ovog iz naslova iznad?

Zbog osjećaja koji u meni izaziva ovakav odgovor, ili čak izostanak odgovora, odlučila sam da uvijek budem iskrena prema svojim klijentima. Iskrenost i dobronamjernost su visoko na mojoj ljestvici vrijednosti, poštujem vašu odluku o investiranju u svoj razvoj i od samog početka volim znati s kim radim, kao i da vi znate s kim radite.

To je razlog zbog kog su cijene mojih usluga uvijek transparentne. A u inbox možete dobiti besplatne savjete i podršku, čestitku ili jednostavno mail koji ima za cilj uljepšati vam dan!
Coaching je zanimanje budućnosti. Fantastična metoda koja budi vaše resurse i razvija potencijale. Coaching je, također, brza metoda. Često nakon samo jedne seanse klijenti primijete velike promjene. No, ne mora uvijek biti tako.

Prvo pitanje koje mi klijenti obično postave je: Koliko seansi je potrebno? Ili unaprijed kažu: ja ću samo jednu seansu, moj problem nije toliko veliki. Ni jedan ozbiljan coach vam neće "prognozirati" koliko seansi je potrebno da bi se ostvarila željena promjena. Niti će vam obećati da ćete jednom seansom riješiti problem koji ste gradili godinama.

Rad sa coachem podrazumijeva da ćete vi raditi na tome da ostvarite promjenu. Coach ima pitanja i ima alate, a vi imate odgovore, želju i spremnost da napravite promjenu. Uvijek naglašavam da samo onda kada ste spremni investirati vrijeme, energiju i novac u dostizanje promjene, možete računati s tim da ćete promjenu i ostvariti.

- Vrijeme podrazumijeva da ćete svakodnevno raditi na "domaćem zadatku" koji dobijete od svog coacha.
- Energija da u sebi pronađete (uz podršku coacha, naravno) dovoljno motivacije da ostvarite cilj.
- Novac kao monetu kojom pokazujete da cijenite profesionalnu podršku koju dobijete od coacha.
Coaching se razlikuje od savjetovanja i psihoterapije i nije zamjena za to dvoje. Koliko će trajati i šta ćete napraviti sa rezultatima je isključivo vaša odgovornost i zavisi od vaše spremnosti da investirate u svoju promjenu.

Moj zadatak je ponuditi vam različite programe koji vam mogu olakšati potragu i pomoći vam da brže donesete odluke. Zbog toga sam za mjesec decembar, za vas pripremila programe po promotivnim cijenama:
- Lični Coaching Paket po cijeni od 390 EUR umjesto 590 EUR
- Premium Coaching Paket po cijeni od 690 EUR umjesto 990 EUR
- Exclusive Coaching Paket po cijeni od 1.390 EUR umjesto 1.790 EUR

Vaša izvrsnost moj je zadatak!

Voli vas Azra!

Nema komentara:

Objavi komentar