srijeda, 28. siječnja 2015.

17. Ne radite ništa - harmonizujete život

Podnaslov ovog posta trebao bi biti "Otkrijte zašto je Kvantna harmonizacija omiljena crnogorska tehnika". :) 
Sigurna sam da se pitate kako je moguće da radeći ništa unaprijedimo kvalitetu svog života, harmonizujemo naše zdravlje i osjećaje i riješimo probleme? Prije nego vam odgovorim na to pitanje, želim ja vas nešto pitati: Da li vam se nekad u životu desilo da nešto jako želite, a to željeno nikako nije stizalo? Ili vas je mučio neki problem, a činilo se da, što se više trudite, problem postaje sve zamršeniji? 
Često je potrebno raditi upravo suprotno od onoga na šta smo navikli. Dakle, potrebno je raditi ništa. Obustaviti sve aktivnosti. Sigurna sam da se sad smijete mojoj ludosti. Priznajem, i sama sam se smijala kada sam to prvi put čula. A mogu zamisliti kako se tek smiju oni koji funkcionišu samo ako imaju sve pod kontrolom, oni koji ne mogu podnijeti da i jedan događaj, problem ili emocija ne budu neprestano kontrolisani. E, pa vjerovali ili ne, ovo je itekako moguće, i to samo uz pomoć naše svijesti. 
Naša svijest je jako moćan alat, koji, ako ga pravilno upotrijebimo, može promijeniti naš život, živote naših bližnjih, čak i cijelu planetu. Samo joj trebamo to dopustiti. 
Kako najbolje osvijestiti svijest uči nas jedna zanimljiva tehnika zvana Kvantna harmonizacija. Jako sam radoznala osoba i puno vremena, a i novca ulažem u edukaciju na polju ličnog razvoja. Zato i ne čudi što sam se prošlog vikenda našla u Zagrebu na kursu Kvantne harmonizacije kod jedne vrlo inspirativne i divne žene, dr. Vesne Danilovac. A da mi je neko rekao da ću platiti kurs na kojem ću naučiti da radim ništa i pritom biti jako sretna i zadovoljna, rekla bih mu kao u onom domaćem filmu "Ala lažeeeš!"
Imam dobru vijest za vas: Naučila sam raditi ništa, naučila sam i kako radeći ništa pomoći sebi i drugima i rado ću radeći ništa pomoći i vama. 
Na kursu sam upoznala svoju najbolju prijateljicu. Zamislite, bila mi je najbolja prijateljica cijeli život. A i obećala je to i ostati do kraja života. Kako je moguće da svoju najbolju prijateljicu do sada nisam primijetila? Pa bila je tu, uvijek uz mene, vjerno me pratila, dozivala, često pokušavala pomoći. Međutim, za mene je bila neprimijetna. Pogađate li ko je ta misteriozna prijateljica? Moja svijest, naravno. Znate li da 95% ljudi nije svjesno svoje svijesti? Svoje najbolje prijateljice? Družimo se sa svojim autopilotom i njemu prepuštamo let kroz život, a kada nas zadesi bolest ili neki veliki problem uvidimo da je autopilot samo mašina koja nema rješenje za taj problem. Oni koji nauče tajnu čiste svijesti znaju da se u njoj krije rješenje svih naših problema. Kako jednostavno! 
Tako funkcioniše Kvantna harmonizacija. Njena osnova je čista svjesnost. Jednom kada je osvijestite svi problemi počinju da se rješavaju sami od sebe. A vi pritom radite ništa. Rekoh li da je ovo omiljena crnogorska tehnika? ;) 
Kvantna harmonizacija djeluje odmah uspostavljanjem kvantnog talasa uz pomoć tehnike dvije tačke, uvodi vas u stanje duboke relaksacije, jako je ugodna i, provjereno, djeca i kućni ljubimci postaju "ludi" za njom. Tokom praktikovanja KH, harmonizuju se svi nivoi našeg organizma, a efekti su vidljivi i mjerljivi odmah. Jednostavna je, svako je može naučiti i prenositi drugima. Nema štetnih posljedica niti iznenađujućih i neugodnih reakcija. Pozitivno djeluje i na biljke, hranu i vodu. 
Važno je napomenuti da kvantna harmonizacija ne predstavlja terapiju bilo koje vrste. Njen cilj je upravo harmonizacija, a najbolji efekat se postiže kada osvijestimo problem i prepustimo ga našoj svijesti na rješavanje, a mi ne očekujemo ništa ili, još bolje, prestanemo razbijati glavu time. 
Upoznajte svoju najbolju prijateljicu, poklonite joj povjerenje. Iznenadit ćete se divnim, nanovo uspostavljenim prijateljstvom i dobrobiti koje iz njega proističu! 

1 komentar: