ponedjeljak, 5. siječnja 2015.

13. Humanost je čovjekova urođena osobina

Primijetila sam nešto jako neobično. Jedna sam od rijetkih koji pišu o lijepim i pozitivnim stvarima. Možda je zato ovaj blog tako posjećen, jer obično se ima nešto reći samo na ružne događaje, kao da smo postali nijemi za lijepe priče. Sretna sam jer sam okružena lijepim događajima, lijepim pričama i pozitivnim ljudima koji ih pišu. Iako rijetki, ima ih, bez obzira što naslovi njihovih priča nisu senzacionalistički već oslikavaju život kakav jeste i baš zbog toga su posebni. 
Sad će 5 godina kako živi, raste i napreduje GuGu humanitarni bazar.
Oko svoje ideje okupio je mnoge volontere koji su iz mjeseca u mjesec nosili ideju humanitarnog rada kao baklju koja je mnogima osvjetljavala put i pokazivala kako je humanost zapravo urođena ljudska osobina i kako su često naše sitnice nekome velike, kada se udruže. Toplo mi je oko srca kada pomislim na GuGu, na moje drage prijateljice, kao i na sve one koji su od prvog dana bazar doživljavali kao svoj i raduju mu se svakog mjeseca. Toplo mi je i kada pomislim na brojne porodice i dječicu kojoj smo do sada stavili osmijeh na lice i pokazali im da svijet nije tako surovo i hladno mjesto, i da se ne brinu, uvijek će se naći neko ko će pomoći da osmijeh uvijek bude tu. GuGu humanitarni bazar 
Nekoliko dana prije Nove Godine, jedna nježna žena, Brankica, na pravi je način iskoristila svoj angažman novinara i pokrenula lavinu dobrih djela, kada je za samo nekoliko sati uspjela oko sebe okupiti ljude dobre volje i velikog srca i čika Petru, beskućniku, uspjela obezbijediti topli dom.
Koliko je jaka sinergija humanosti u našoj zemlji, pokazuje i činjenica da su u pomoć pritekli svi koji su priču o čika Petru pročitali, pa je za kratko vrijeme čovjek koji je živio na ulici, smješten u topli stan, obezbijeđeni su mu hrana, higijena, čak i bijela tehnika, a uz njega, topli dom dobili su i njegovi psi. 
Da je naše samo ono što damo potvrđuje i uspješni biznismen, Hasan Ahmetlić, čija dobra djela se ne mogu ni nabrojati, a mogu poslužiti za dobar primjer i motivaciju ostalim uspješnim poduzetnicima. Priču o Hasanu možete pročitati ovdje
Do sutra bih mogla nabrajati sve dobre priče koje sam samo u nekoliko dana čula i pročitala, a koje potvrđuju naslov posta. Ne dozvolite da humanost u vašim srcima zakržlja i da je svojim djelima ne pokazujete. Vaše malo nekome je sve i budite nesebični u davanju, jer zaista je naše samo no što damo!  

Nema komentara:

Objavi komentar