srijeda, 17. prosinca 2014.

9. Osmijeh je početak svakog uspješnog puta

Već nekoliko dana mi naslov "Osmijeh je početak svakog uspješnog puta" stoji sam, bez da sam napisala i jedan više red na tu temu. Ovu sretnu misao sam pročitala kada mi je Nevena javila da je planirana NLP info radionica popunjena i da bi bilo dobro napraviti još jednu radionicu, a onda je i drugi termin popunjen u samo nekoliko sati. Trebam li reći da mi osmijeh od tada ne silazi s lica? :) 
Moram priznati, nisam očekivala toliku zainteresovanost za NLP, a posebno ne toliku zainteresovanost za radionicu koju ću voditi ja kao NLP praktičar. To mi je dalo nevjerovatnu motivaciju da se još više posvetim izučavanju NLP-a i edukaciji u tom smjeru kako bih što prije mogla širiti dobrobit NLP-a svima koji smatraju da im ove tehnike mogu pomoći i unaprijediti život. Neizmjerno sam zahvalna svim ljudima koji će doći na radionicu, a većinu njih ne poznajem i to mi uliva sigurnost da je ono što radim dobro. A to opet vodi do sljedećeg zaključka: svako djelo koje započnemo sa čistom namjerom i u ime Boga mora rezultirati uspjehom. 
Kada razmišljamo o planovim i ciljevima koje sebi postavljamo, veoma je važno očistiti tvoje srce od sebičnih namjera i o svojim ciljevima razmišljati kao o nečemu što će donijeti dobrobiti kako nama tako i onima oko nas. I uputiti molitvu Onome koji i brine da se naši ciljevi ostvare da to što smo zamislili bude hairli djelo učinjeno u Njegovo ime. I onda možemo slobodno nabaciti osmijeh i mirno krenuti putem ka ostvarivanju zacrtanog cilja. Jer ono što je dobro za nas, to će se i dogoditi, a ono što nije, otpadaće tokom puta. 
Kada sam startala sa NLP edukacijom, želja mi je bila primijeniti ga u odgoju. Mislila sam da će mi NLP cake pomoći da konačno doskočim svojoj djeci i stalnim fazama kroz koje prolaze, a svi koji imaju djecu znaju da su te faze često neizdržive. I edukaciju sam započela sa osmijehom, i to onim pobjedničkim vizualizirajući sebe kao mamu koju djeca više ne vrte oko malog prsta i koja se uspješno nosi sa svim njihovim hirovima i beskonačnim fazama. I to sa osmijehom na licu. 
Kroz NLP sam upoznala sebe na jedan drugi način. Shvatila sam da mogu biti i uspješna poslovna žena, poboljšala sam komunikaciju sa okolinom, riješila se starih ograničavajućih uvjerenja, a i odnos sa djecom je poprimio jedan drugi oblik sa puno manje nerviranja a više razumijevanja. NLP mi je pomogao da svoju karijeru usmjerim ka radu sa drugima kroz savjetovanje, radionice, a ako Bog da, i kroz treninge. 
Mnogo sam sretna što ću svoju prvu radionicu održati upravo u AromaTea centru u Sarajevu, jer je to centar u kojem sam doživjela mnoge lijepe trenutke i gdje sam puno naučila. Sigurna sam da će pozitivna energija AromaTea doprinijeti tome da i radionice budu uspješne i korisne.
Zahvaljujući mojoj čistoj namjeri koja ni jednog trenutka od početka pa do sad nije poprimila drugi oblik sem namjere da ono što naučim podijelim s drugima, mogu reći da zaista osmijeh jeste početak svakog uspješnog puta. Jer ja ne prestajem da se osmijehujem. Probajte i vi, nije teško. Dovoljno je samo očistiti namjeru i sve prepustiti Njemu, uvjereni da će sve biti onako kako je najbolje za vas i za ljude oko vas. 
Vidimo se uskoro! 

Nema komentara:

Objavi komentar