nedjelja, 28. prosinca 2014.

11. Što zračimo to i privlačimo

Sebi sam za cilj izabrala da 101 sretnu misao pretočim u priče za 12 mjeseci. Baš simbolično ću sa 11om sretnom mišlju završiti ovu godinu i upravo zbog toga bih htjela da vas podstaknem na razmišljanje o ovoj veoma važnoj i mudroj izreki. Kao što je svaka misao do sada pažljivo birana, ništa manje pažnje i vremena nisam posvetila i ovoj "Što zračimo to i privlačimo". I, kako je lično iskustvo uvijek najbolji primjer, počet ću sa svojim iskustvom. U različitim životnim periodima bila sam okružena osobama koje su odašiljale razne vrste energije. Gotovo nepogrješivo sam oko sebe okupljala ljude u zavisnosti od mog emocionalnog stanja u tom periodu. Tako je bilo perioda kada su me okruživale osobe sa izraženim cinizmom na svijet oko sebe, a bilo je i perioda kada sam oko sebe imala ljude neizgrađenog stava o životu, ili osoba s kojima sam dijelila identične stavove o roditeljstvu, vjeri ili načinu života uopće. Danas sam jako sretna što oko sebe okupljam ljude koji zrače pozitivizmom, optimizmom, srećom, osmijehom, zahvalnošću, razumijevanjem i mnogim drugim divnim osobinama koje je dovoljno samo početi nabrajati pa da vam srce ispuni neopisiva radost. 

Zamolila bih vas da odvojite nekoliko trenutaka i zamislite sebe kao kamenčić koji je život bacio u vodu. Vizualizirajte taj trenutak pada u vodu i vizualizirajte krugove koji tom prilikom nastaju. Ti krugovi predstavljaju ljude koji trenutno sačinjavaju vaš život. Kako se osjećate dok ih zamišljate? Da li vas ti krugovi stišću ili vam daju dovoljno prostora šireći se oko vas, a opet osjećate da su vam blizu? Nerijetko svoje stanje možemo spoznati tek onda kada osvijestimo ko su ljudi koji su nam trenutno bliski. Jer, kao što se i slične misli skupljaju u grozdove (jednostavno testirajte razmišljajući o nečem pozitivnom, nakon nekoliko minuta bit će nemoguće pomisliti na nešto negativno), tako se privlače i ljudi. 

Ukoliko se osjećate potišteno privlačit ćete depresivne ljude i ma koliko vam trebalo da se iz takvog stanja maknete to će biti veoma teško jer ćete stalno biti izloženi sputavajućim uvjerenjima, a vedri i pozitivni ljudi će vas izbjegavati. Treba mnogo truda i rada na sebi da taj točak okrenete. 
Ukoliko razvijete vještinu pomaganja ljudima da unaprijede svoj život, naći ćete se u društvu onih koji će tu vašu vještinu i dalje podsticati i razvijati, kao i onih kojima će koristiti te vještine. Mogu s punim pravom reći da sam pravi primjer za ovu tezu. Od onog trenutka kada sam startala sa NLP edukacijom i primjenom NLP principa, u moj život neprestano ulaze ljudi od kojih puno učim a koji me motiviraju i podstiču da nastavim i dalje, a gotovo svakodnevno upoznajem i ljude kojima koristi moje znanje i koje ja motiviram da naprave promjene u svom životu. Volim vjerovati da i ovaj blog doprinosi tome. 
Protekle sedmice sam održala svoju prvu NLP info radionicu. A odmah zatim i drugu. Iznenadilo me da su na obje radionice došli zainteresovani za NLP koji nisu ništa znali o NLP-u ili su znali vrlo malo. Jako sam sretna što sam upoznala sve te ljude i što sam uspjela prenijeti na njih svoju ljubav prema NLP-u i što ću se sa svim tim ljudima družiti kroz buduće radionice.
I to potvrđuje misao da što zračimo to i privlačimo. Nema tu neke velike filozofije. I, naravno, nema opravdanja ukoliko se trenutno nalazite u nekoj od loših faza. Dovoljna je samo odluka da to promijenite. Odlučite li da budete sretni- bit ćete sretni, i obratno. Tako funkcioniše život, donosi vam ono što izražavate cijelim svojim bićem. I, šta čekate? Zavrtite mercedes sa tačke "misli"!

Nema komentara:

Objavi komentar