srijeda, 26. studenoga 2014.

4. Za sreću je potreban samo mercedes

Razmišljala sam koji bi to naslov privukao pažnju pa sam se sjetila svog NLP mentora Šemsudina Zaimovića i njegove krilatice da je za sreću potreban samo mercedes. Statistika će mi pokazati da li je ovaj naslov zaista privukao veliki broj posjetitelja na moj blog. Mnogo postova ću posvetiti NLP-u, za sada samo iz pozicije NLP praktičara, a kako se budem razvijala u tom pravcu nadam se d će biti još više tema koje ću podijeliti s vama. Sigurna sam da će moja NLP energija uticati na mnoge od vas da se zainteresujete za ove korisne vještine koje vam, garntovano, mogu promijeniti život. Više o tome šta je NLP možete pronaći na stranici www.nlp.ba, a ukoliko vas NLP zainteresuje kao što je mene, internet je pun dobrih stranica za izučavanje NLP-a, a tu je i puno literature, dostupne i na našem jeziku.
Moj susret sa NLP-om desio se sasvim slučajno, ako su slučajnosti moguće, a detaljnom analizom zapravo je moj susret sa NLP-om došao u pravom trenutku. Moja prijateljica Željana, inače budući vrlo uspješan life&business coach je na mene prenijela ljubav prema ovoj korisnoj new age nauci. Mogu slobodno reći da je to bila ljubav na prvu riječ, zaljubljenost još uvijek traje i svakim danom postaje sve ozbiljnija. Zbog uticaja na moj život prozvala sam ga Nepregledan Lavirint Promjena. 
Danas ću vam predstaviti Mercedes model. Vrlo učinkovita i brzo izvediva tehnika, koja vam u samo nekoliko minuta može okrenuti dan na bolje, ukoliko ste ustali na lijevu nogu, ili vam pomoći da zablistate na nekom događaju, promociji ili javnom nastupu. Zanimljivo, zar ne? Čuda može taj mercedes. ;) 
Model kaže da misli, emocije i fiziologija čine cjelinu. Ukoliko promijenimo misli- promijenićemo emocije i fiziologiju. Isprobajte. Zamislite neki događaj koji vas čini sretnima. Posmatrajte promjenu. Prvo vas obuzme dobar osjećaj, a zatim i tijelo prati taj osjećaj, ispravit ćete se, na licu će vam se očitovati zadovoljstvo, bit ćete nasmijani. Ovaj model možete testirati i u suprotnom smjeru, npr. zauzmite neki neugodan položaj. Zatim probajte misliti na nešto lijepo ili se nasmiješite. Ne ide? Nemoguće je izdvojiti jednu cjelinu iz mercedes modela, a da to nema uticaja na druge dvije. Sigurna sam da ste i sami, možda nesvjesno, mnogo puta primijenili ovaj model. Ili iskusili njegovu dobrobit u svakodnevnom životu. Sigurno vam se dešavalo da se lijepo obučete, sredite, i da primijetite da je loše raspoloženje nestalo, a i ljudi oko vas su primijetili da blistate. Za sreću je zaista potreban samo mercedes. Vi odaberite model i boju. 



2 komentara: