ponedjeljak, 24. studenoga 2014.

3. Rukopis je lični pečat - osvježimo umijeće pisanja!

Nedavno sam radila jedan test koji je podrazumijevao pisanje odgovora, i nakon napisanih njih cca 25 ne previše opširnih, shvatila sam da polako "gubim moć" pisanja. Ruka se umorila, zabolila me, uhvatila sam sebe kako neprirodno stišćem olovku i utiskujem slova na papir, pravim slovne greške a rukopis je više ličio na žvrljanje i bio je na granici čitkog. 
Zanemarujete li i vi ovaj odraz vaše ličnosti? 
Sjetila sam se vremena kada smo u osnovnoj školi pisali naliv perom kako bismo svoj rukopis poboljšali i zaista su riječi pisane na taj način imale dozu elegancije. Danas je rukopis nepravedno zanemaren i komunikacija se svodi na riječi napisne u word dokumentu ili sms, umjesto da ih zapisujemo na papir i tako im omogućimo i duži vijek trajanja. Nekada smo odmah znali prepoznati rukopis bliskih osoba, a koliko vas to može danas?  
Pokreti rukom pokreću i niz motoričkih i misaonih procesa i ne zapostavljajmo ovako važan alat naše ličnosti. Usvojila sam naviku, a to preporučujem i vama, uz sebe uvijek imati mali notes koji mi, pored upisivanja planiranih obaveza (a tom dijelu planiram posvetiti poseban post), služi i zapisivanju misli koje mi padnu na pamet, koje negdje pročitam i o kojima razmišljam, a onda malo opširnije sve to prenesem u word dokument. Da bih sebe, a i druge,  motivisala na pisanje počela sam poklanjati notese i rokovnike planere, pa sam tako i ja počela na poklon dobivati male notese koji su mi srcu dragi i čije stranice rado ispunjavam malim crticama iz mog života. Odvojite vrijeme i za sebe potražite notes po vašoj mjeri, posvetite pažnju izboru veličine, boje, dezena korica... Što više pažnje budete posvećivali ugođaju izbora notesa, više ćete imati energije i motivacije ispisivati njegove stranice. Ne očekujte da ćete odmah doživjeti erupciju kreativnog pisanja, čak i jedan podsjetnik za planiranu obavezu dovoljan je da pokrene procese koji će uskoro dovesti do boljeg pismenog izražavanja. 
Još jedna lijepa strana pisanja olovkom jeste ta što uvijek možete nekoga iznenaditi i obradovati pismom, čestitkom ili razglednicom. Možete pismo napisati i sebi, svom novom JA, onakvima kakvi jesmo ili kakvi želimo da budemo. Otvorimo sebi dušu, pišimo o strahovima koje nosimo, ljubavi koju želimo da podijelimo i kakvu želimo da osjetimo, očekivanja i izazove koje bismo postavili preda se. Ne zaboravimo napisati i uspjehe koje smo postigli, čak i ako nam se čine mali oni su važan kotačić u našoj mašini ličnog razvoja. 
Uživajte u svojoj novoj aktivnosti i jedva čekam da pročitam vaše sretne misli! 

Nema komentara:

Objavi komentar