srijeda, 26. studenoga 2014.

1. Kad je putnik spreman putevi se sami prostru

   Nisam slučajno počela pisanje bloga upravo sa ovom sretnom mišlju. Gotovo protekla 2014. godina ostat će duboko urezana u mom sjećanju kao godina u kojoj su započela moja putovanja. Sve do početka godine nisam bila spreman putnik, ma koliko žudila da putovanje započne, ali u ovoj godini konačno su se otvorila vrata i nakon mjeseci priprema voz je krenuo. Nije slučajno baš voz. ;) Samo voz će me odvesti kroz predivne predjele moje duše i pokazati mi najljepše u meni, otkriti koliko snage imam i koliko sam zapravo predivno biće. Volim sebe i volim ono što o sebi otkrivam na ovom čudesnom putovanju. Zahvalna sam Bogu što mi je podario ovo čudo samospoznaje, zahvalna sam Mu na predivnom životu, zdravoj porodici i svim blagodatima kojima nas svakodnevno obasipa! Moj savjet vama, a sebi podsjetnik: Budimo zahvalni! Samo iskrena zahvala na svemu što dolazi od našeg Stvoritelja dovodi do promjene, a svako stanje, dobro ili loše, je životna lekcija koja će nas oplemeniti. A zar životne lekcije ne zaslužuju zahvalu Učitelju? 
Početkom novembra u mom životu se otvorio novi put i voz života doveo nas je u Beč. Predivan grad koji nas je odmah osvojio i u kojem smo se od prvog trenutka osjećali kao kod kuće. Upravo lijepi trenuci koje proživljavamo podsjetili su me da bi bilo lijepo zapisati ih, memorisati ih kako bi nam poslužili kao podsjetnik onda kada, neminovno, u naš život dođu i neki manje lijepi dani. A onda sam dobila ideju (hvala Željana! <3) da na papir stavim i sve svoje uspjehe protekle godine. Nije da ih nije bilo, a mogu poslužiti kao dobri resursi, a nadam se nekome i motivacija da svoj život okrene u drugom, pozitivnom smjeru, i sjedne u svoj voz koji će ga/je odvesti u istraživanje unutrašnjih ljepota svoga bića. Osluškujte sebe i ne dozvolite da vam taj trenutak promakne, jer zaista, onda kada je putnik spreman - putevi se sami prostru! 
P.S. Ideju za naziv bloga sam pronašla u svom omiljenom magazinu Sensa. Mislim da je izazov za godinu dana, kako sam planirala, napisati 101 sretnu priču. To će biti velika, pozitivna lekcija za mene, a za vas, nadam se, užitak čitanja. Zato vas molim da sa mnom podijelite vaša razmišljanja na teme o kojima budem pisala, da tako zajednički napravimo veliku knjigu sretnih misli. 

1 komentar: