ponedjeljak, 13. srpnja 2015.

30. Budi svoj vlastiti režiser i preuzmi odgovornost za sve što radiš ili ne radiš

Ova je rečenica definitivno lajt motiv proteklih mjeseci koje sam provela na edukacijama. I, iako, se često pozivamo na odgovornost prema svojoj karijeri, finansijama i odnosu prema drugim ljudima, zapravo najveća odgovornost koju trebamo preuzeti jeste ona prema našim emocijama. Jer upravo odnos prema našim emocijama i to kako gledamo na njih, oblikuje sve naše druge sfere života. 




Kroz NLP sam naučila jednu bitnu stvar spram sebe i svijeta koji me okružuje, a to je da sam sama odgovorna za svoju sreću i da ona zavisi od moje perspektive. Zato obično biram hoću li se baviti onim što ne funkcioniše u mom životu, ili ću odabrati ono što je dobro i odlično funkcioniše. I jedno i drugo je neophodno, stvar je samo u perspektivi. Kako energija teče tamo gdje je usmjerena moja pažnja, dobro vodim računa o tome da pažnja bude usmjerena na prave stvari. 
Je li čaša polu-puna ili polu-prazna? Često će vaše viđenje stvari i događaja upravo posmatrati kroz ovu uzrečicu. A istina je, zapravo, da je čaša uvijek puna, makar u njoj bio samo zrak. To da li nas sadržaj čini sretnim ili ne, pokazuje koliko smo zapravo spremni preuzeti režisersku palicu. Kriviti druge jer nam sadržaj čaše ne odgovara, potpuno je besmisleno. Ovo nas vodi drugoj narodnoj umotvorini: kad ti život da limun, napravi limunadu. Opet se vraćamo na perspektivu.
Morske orgulje u Zadru

Šta je vama bitno u životu, šta vas zaista usrećuje? Za mene, to je raditi posao koji volim. Osjećam veliki blagoslov i veliku zahvalnost na pruženoj prilici da veći dio dana provedem radeći posao koji me ispunjava i daje smisao mom postojanju. Strah može biti koristan, onda kada nije kočnica. Ljudi često iz straha prestanu tragati za onim što im je svrha i što im je blagoslov. I meni je trebalo puno vremena da napravim tu veliku promjenu i da se suočim, a zatim i obračunam sa strahovima koji su me kočili. Kada sam upoznala NLP shvatila sam da time želim da se bavim do kraja života, osjetila sam da tu pripadam, da sam na svom. Preplavio me osjećaj koji, sigurna sam, preplavi mnoge koji dugo tragaju za nečim što im je vrijedno. Pridružila sam se svima onima koji tragaju za svojom svrhom. Onima koji teže da ostvare svoj maksimalni potencijal. Našla sam ono što sam tražila. Stigla sam, konačno. 

A sada sam se i ja našla u ulozi coach-a, životnog trenera koji ima važnu ulogu u životu svakog pojedinca koji se odvaži krenuti na put samospoznaje. Svojim radom učestvujem u stvaranju uspješnih, sretnih, zdravih članova naše društvene zajednice. Ja sam ruka koja će vas voditi kroz proces promjene, nježno vas podupirući i zajedno s vama doći do najboljeg rješenja. Podstičem vas na samomotivaciju i usredotočujem se na budućnost i ono što radite dobro. Ukratko, pomažem vam probuditi vašu bolju verziju. Pa neka naša avantura počne. Ja sam spremna, a vi? 




Nema komentara:

Objavi komentar